25 10月, 2011

重複又重覆

又一個年紀比我輕嘅表親結婚。

早兩日嚟我屋企派帖,佢父親同行。

又再同長輩重複一啲已經唔知重覆過幾多次嘅對答。


「幾時到你呀?」
「冇咁快啦...」(你唔去催下你個大仔先?)

「要快啲喎!」
「急唔嚟...」(你估我唔想快?)

「最近有冇拖拍呀?」
「冇喎...」(有就唔會咁得閒星期日響屋企同你吹水啦!)

「有目標未呀?」
「冇喎...」(有都唔同你講啦!)

「揀啱就好結喇喎!」
「都要人哋肯嫁先得架...」(買菜咩依家?)

「畀心機賺錢囉!」
「畀緊...」(究竟係嫁我定嫁舊錢?)

「響公司有冇目標呀?」
「冇...」(句嘢咁熟嘅?)

「有目標就要去追囉喎!」
「係...係...」


就係咁。

一個下晝。

一個話題。

重複咗幾次。


想像得到到婚禮當日又要唔知重複多幾多次。


可唔可以放過我...

2 則留言:

匿名 說...

你結左婚D親戚又會問你幾時生.生完第一件又會問你幾時生第二件....

Karen 說...

哈哈!我琴日先界個同事問"喺呢度有冇目標呀!"

好有共鳴!