05 2月, 2006

Blogger 定 Yahoo! BLOG?

o係正式寫 BLOG 之前都花o左好一段時間去決擇用邊一間公司o既 BLOG service,左度右度之後只剩番 Blogger 同 Yahoo! BLOG 兩者之間揀其一。

無可否認 Blogger 一定比 Yahoo! BLOG 完善,但 Yahoo! BLOG 有一點非常吸引我o既係佢有得統計“瀏覽次數”。即使冇人留言,但至少你會知道有冇人睇,總好過 Blogger 冇人留言時你亦唔會知究竟有冇人睇;正如我第一篇 BLOG 所講,BLOG 係俾人睇o既。但當我試過用 Yahoo! BLOG 之後,佢唯一吸引我o既地方都留我唔住,因為佢o係後補 BLOG o既日期設定上面o既功能滿足唔到我,所以最後都係揀o左 Blogger。

Xanga? 一早 foul o左出局。

經過今日o係 BLOG 度加o左個鐘之後,我更加滿意我o既選擇;因為聽聞 Yahoo! BLOG 係加唔到的。嘻嘻。

個鐘顯示o既係香港時間...我越來越掛住香港。