23 6月, 2006

澳洲晉身世界盃十六強

好多朋友問我澳洲晉身世界盃十六強係咪好開心,我o既答案係:不!

高登 post:預祝澳洲出局區

澳洲晉身世界盃十六強基本上已經係全城瘋狂,但可笑o既係可能有九成半以上o既澳洲人根本不知 soccer 為何物,情況就好似周街都係上集新聞透視訪問o個兩個o岩o岩投注完但會答你一隊波有十三個人落場o既女仔咁。

澳洲傳媒o既行為我亦唔係好欣賞,其實一向都有o的唔妥佢o地。
兩個從來唔關心 soccer o既電視台大攪足球節目叨光;澳洲人一向只關心 Footy、Rugby、Cricket 同 Swimming,平時想睇足球節目同足球新聞甚至搵人傾 soccer?發下夢好喇。
其實每次轉播一o的大型o既運動會如奧運會、冬季奧運會同英聯邦運動會咁,冇澳洲份參賽o既項目幾乎係冇得睇。睇奧運想睇下羽毛球乒乓球?都係發下夢好喇,齋睇游水啦你。

上次友賽贏希臘、和荷蘭,o的傳媒已經將澳洲隊捧到天咁高,好似可以贏世界盃咁;之後分組賽反勝日本,可以用報紙頭版狂窒日本串到爆,甚至有少少 racism;晉身世界盃十六強又整個電視廣告串美國、捷克,落人面。

澳洲隊故然係好拼搏,鬥志可嘉;但佢o地o既粗野踢法確實係不敢恭維;以友賽荷蘭為例,下下攔截都好似想收人皮咁,簡直癡撚線。

分組賽階段,我係支持日本同克羅地亞的,可惜兩隊都唔爭氣,唉。

世界盃十六強,意大利對澳洲,今次我反而會撐澳洲。
點解?
因為相比之下,我更唔鍾意意大利。