21 2月, 2006

老鼠愛大米?!

捕鼠失敗。

尋晚再佈陣,情形如下。





照樣閂埋房門訓,門外再加布頂住門罅,房內擺米。照樣用一個大紙皮箱分開 "客廳廚房" 同 "睡房書房廁所", 客廳、廚房門口擺o左米,廚房入面放o左一個老鼠陷阱。廁所門閂埋,入面擺o左米(事後唔肯定有冇擺米,好大件事)。書房門打開,門口只放兩個老鼠陷阱唔擺米,餌係花生醬同芝士。之後去訓。

又係四點起身痾尿,一切原封不動。唔記得廁所入面有冇米(好大件事)

到九點起身,一切仍然原封不動(爽身粉附近又好似有o的痕),除o左...廁所入面o的米冇o左。

反覆細想,始終唔能夠肯定廁所入面有冇擺米。如果冇擺,即係話個老鼠陷阱(花生醬同芝士)唔 work;如果有擺,即係話老鼠只愛大米,而且隻o野相當之細,可以捐過門底條罅(好彩尋晚睡房有攝布咋)。

如果真係咁細隻,老鼠又好其它o野又好,我都唔怕;
只怕,原來已經一家大細,細o既過到條罅...仲有隻大...

中午返學前決定再佈陣。

今次搵o野封住廁所門底條罅,廁所內擺米。書房門打開,兩個老鼠陷阱依舊,再加一堆米o係附近。以進一步確定獵物所在位置。

結果,夜晚放學返到o黎乜事都冇。

夜晚清潔廚房,發現門後同其中一個櫃入面都有好多類似老鼠o既屎物體,櫃入面有個窿,個窿係俾洗碗碟機o的電線通過,洗碗碟機後面仲有冇對外通道我真係唔知;但個櫃門係閂唔埋o既。用膠紙封o左個窿,再搵o野頂住,以防萬一。

今晚會再佈陣。