21 7月, 2006

大禮

生日,收到兩份大禮

壹:尋晚食完飯返到屋企之後一開機發現隻 250GB HardDisk 唔見o左,BIOS detect 到但 Windows 見唔到,左攪右攪之後 Windows 見得番隻 HardDisk 但一 click 入 folder 就 hang,但又可以 Defragment。

上高登求助之後決定 scandisk 再 defrag,到今朝隻 HardDisk 似乎已經回復正常,不過為穩陣起見,都係決定 backup。


打電話去相熟電腦舖問下隻 HardDisk 過o左保養未,原來隻 HardDisk 已經買o左兩年有多,Retail 保一年 Manufactory 保三年但未必一定有得換,不過可以一試。

250GB HardDisk,需時兩日o既 backup 行動開始。

隻 HardDisk 係用o黎裝儲o左十幾年o既 mp3, movie, radio record,冇o左都唔知點算...

貳:夜晚發現隻眼生o左粒o野,唔知咩o野。
生o係眼球上方o既眼皮之下,硬硬地。
原本唔痛,但o係我左攪右攪左捽右捽兼夾硬反開眼皮去睇下佢之後就開始有o的唔舒服。
觀察幾日之後先再算。