09 2月, 2006

走堂

今日走堂,仲要係走兩堂。

第一堂係朝早 Management Course o既 Manage Effective Workplace Relationships,原因係我記錯時間表。返 8:30am 我以為返 9:30am,9:30am 那堂是 Group C 的,而我,讀 Group B;記錯,都係因為之前打算轉組之過。一堂兩個半鐘,返到去已經遲o左成粒鐘,決定唔入去。費事太觸目之餘亦費事留個壞印象俾 teacher,反正第一堂都係講下 subject outline 同每位同學介紹下自己(今個星期已經做o左幾次,悶到嘔,我o地已經互相認識,其他人o既資料我已經背得出,只係o的 teachers 唔識我o地)。計o岩時間落堂之後去 staff room 搵番個 teacher say 個 sorry 解釋番點解冇返,贏番晒印象分;反而佢俾我o既行為嚇親。


下晝,其實應該計夜晚,6:00pm ~ 8:00pm,但九點先天黑;走埋英文班唔鬼返。
原因:懶、‘支力’、悶。