31 12月, 2005

二零零五年的最後一日

潮流興 “玩” BLOG,所以我都要 “潮” 下,學下人 “玩” BLOG。

o係我o既字典同日常生活入面,好少會用到或者出現個 “玩” 字;皆因我係一碌悶棍。 “玩”,唔係太o岩我。
例如年輕一輩會用 “玩” icq “玩” msn,而我呢名老餅就堅持係 “用” icq “用” msn; 一個無謂o既原則和一種無謂o既執著。

“BLOG” 解作網路日誌﹙
http://hk.dictionary.yahoo.com/list.html?s=BLOG﹚, “Diary” 係日記。
我覺得兩者之間o既分別在於 “BLOG” 係寫俾人睇,而 “Diary” 寫俾自己將來睇。
所以o係呢個 BLOG 入面,只會有一o的我覺得只係適合俾其他人睇o既o野;想起底想尋幽探秘o既恐怕會令你失望。

日記,我o係過去o既十幾年都斷斷續續咁寫過幾次﹙一個冇恆心o既人﹚,而每次寫日記o既原因都係因為一o的感情事。
中三一次,中五一次,預科一次,五年前一次,兩三年前一次。
今次寫日誌,某程度上都可以話同感情事有關;不只愛情,亦為友情。

另一個開始寫日誌o既原因係我想練好中文輸入法,每日迫自己去打一篇中文相信會係一個相當好o既練習。
﹙不過呢一篇仍然係用手寫板﹚

我有將呢個日誌 send 俾一o的朋友;如果你冇收到,可能係我 send 漏o左,亦可能係我唔想 send 俾你。
我亦有公開呢個 BLOG,icq info. 又有 link,有心去 search o既,實 search 到。

最後想講o既係,我非常期待各位會留言。
我真係 好鍾意睇/好想知 人o地會有咩想同我講。

多謝捧場!