16 1月, 2006

佔有慾

 其實個 topic 唔應該用“佔有慾”,應該用“擁有”或其它詞語o岩o的,無奈我識字唔多。

iMac,另一樣冇「物盡其用」o既o野。

一直都好想“擁有”一部 Mac 機,想o左好幾年,奈何每一個型號o既 Mac 機都好貴,買唔落手,因為知道買返o黎其實真係冇乜用。我只係想“試玩”同“擁有”。

05年九月尾,打算入部 mini Mac 玩玩,HK$3990,尚算化算。
誰不知05年十月,知道相熟o個個收買佬識人有部 iMac 放,AUD$750(約 HK$4500),仲要係最 top o個款 model。毫不猶疑,決定接收。(反正有朋友話我買o左返黎之後唔想要可以賣俾佢,有後著,更加冇有怕)
05年十一月,我終於一嘗心願擁有一部 Mac 機。

部機返o左o黎之後,我足足用o左一星期先可以令到佢正常運作。部機返o黎o既時候係冇跟任何 CD o既(其實部機係來歷不明o既,冇跟任何碟,咁平o既價錢但最 top 個 model,唔慌好o野),我要用 Windows download o的 Mac o既 OS/software,burn 落 DVD-RW,再 copy 落 iMac 再 install,重複又重複;而我又唔識操作 Mac 機,搞到一頭煙,不過呢個過程又好開心。

自從 setup 好部 iMac o個個星期之後,我都好少再開著佢,因為真係用唔著亦用唔慣。
依家,部 iMac 已經變成我食飯時o既良伴,因為我只會o係食飯o既時候開著佢用o黎睇 download o左o既香港電視節目;或者我遲o的都會用佢o黎做功課。

賣o左佢?唔會喇,我鍾意“擁有”,即使冇用。

我記得有一日,部機返o左o黎之後冇耐,我望住部 iMac,笑o左一笑,好滿足,好開心,因為我終於“擁有”到一件我恨o左好耐o既o野。但幾秒之後,我又好失落,因為我發覺我得到o左呢件渴望已久o既物件之後我失去o左一個目標,失去o左渴望擁有o既呢一種感覺。如事者,我空虛o左一個禮拜...