12 6月, 2011

遊台黑仔事件簿

一向都唔係一個運氣好嘅人。

或者咁講。

宏觀是順暢,微觀多枝節。


遊台一星期,都有不少小插曲。

例如:

連續兩日鬼揞眼搵餐廳食飯行過都見唔到,好像共3次。

自助洗衣入錯硬幣搞到一鑊泡。

專程去動物園睇熊貓團團圓圓點知改咗休館日白行一趟。

專登去搵兩間舖頭諗住買手信俾堂細佬妹同契仔點知一間執咗一間搬咗唔知去邊到頭來一東一西白行兩趟。

專程去搵間日本餐廳食定食點知即將搬遷只賣料理不賣定食而且份料理貴夾唔啱食於是要另覓地方開飯。

民宿上唔到網似係 modem 有事屋主唔識搞打去 customer service 問之後話聽朝先有人嚟整咁我話我識 set router 不如手動自己打 IP & DNS 之後佢唔制咁我就算啦出街食嘢去 Cafe 上網。響 Cafe 買咗張上網卡 login 完要用 SMS 收驗證碼點知我張廢卡收唔到結果要打上 customer service 搞一輪之後終於響 9:30pm 連到線但 Cafe 11:00pm 就打烊。

將部 iPhone 放褲嘅側袋,可以撼到膝頭又痛又瘀。


可能仲有其他好笑事不過記唔到。

「好笑」,無錯。

因為對住呢啲運滯嘢,我依家都會一笑置之。

人生,都係為啖笑,都係得啖笑啫。


今次遊台,最大得著可能係訓練EQ...