24 1月, 2006

兩年計劃終於開始

今日係 Business Management Course o既 enrollment day,亦係英文班第一日上堂o既日子。呢兩件事,標誌住“兩年計劃”正式開始。“兩年計劃”,係上次返香港時同亞爹及契媽訂立o既一個協定(或約定)。“兩年計劃”大慨係咁:用兩年時o係澳洲增值自己之後返香港幫手。

點解將時間(限期)定為“兩年”?因為我仲有大約年半左右o既移民監要坐,坐完之後申請到批 citizenship 又要大約三個月至半年;Management Course 要讀年半,之後可能又讀下 Marketing;兩年時間,o岩o岩好。

我做人,一向都係冇計劃、冇方向、冇目標;廿幾年o黎都冇。呢一個“兩年計劃”,應該算係第一個計劃、方向、目標。上次返香港前我係一個完全迷失o既人,幾乎每日都係遊魂中渡過,行屍走肉;但自從o係香港定o左呢個計劃之後,心情同成個世界都變晒。

做人有計劃、有方向、有目標相信係一件好事,但對我o黎講可能唔係。
即使依家有呢個“兩年計劃”,但有時我仍然係好迷惘。
呢個計劃冇得取消,而我暫時亦冇呢個計劃以外o既其它路可以揀。
我好唔習慣有計劃、有方向、有目標o既生活;係機械人,多過似個人。


其實,我好怕兩年後達唔到目標。