10 11月, 2007

今日去o左買衫,被迫的。

一﹚天氣轉涼。我由澳洲返o黎之後一直都係買短袖衫同著短袖衫,即使 office 凍到似雪櫃,即使傷風感冒o左幾個禮拜,我連長袖外套都冇件。

二﹚老豆老母「詐型」。話我衫都唔多件,話我著來著去
o個幾件,話我唔小心身體冷親云云。

上星期去o左 ELEMENTS 圓方,當然係乜都買唔到...選擇少之餘,亦貴到買唔起。

今個星期行 IFC,唔係因為買得起,而係因為未去過。雖然最後都非常肉赤地響 A|X 買o左件衫,不過如果唔係趕住買o的秋冬衫,唔會咁傖促,唔會咁捨得。其實響 Burberry 同 Bally 都睇中一、兩外套,不過我一望到個價錢牌就講句「唔岩呀,唔該!」轉頭走人。

之後去o左 時代廣場,我o既御用 Shopping Center,唔知點解次次都響呢度買到衫,今次亦唔例外,滿載而歸。

記得之前同 大王 傾過下,我o地呢o的尷尬年齡好難買衫。一係太 young 格格不入,一係又太老餅老成死氣沉沉。

我本身唔太注重衣著,求求其其舒服就得,響澳洲時可以一、兩年唔買新衫褲。返到香港之後,身不由己,因為要返工,因為要見人。

要我去行街買衫,係一件好痛苦o既事。

要減輕痛苦,甚至將痛苦變成快感,當然有辦法–––錢。

有錢,的確可以減少好多煩惱,例如響買衫方面。

因為單係去搵錢,已經係一件令人好煩惱o既事。