20 3月, 2006

心頭好

連續三日貼o左三樣心頭好,係時候講講。

Lexus IS250 - 呢架係計 Lexus SC430、Nissan Z350、Mazda3 同 Volkswagen GOLF 之後最鍾意o既一部車。我本身唔係一個好車之人,亦對汽車o既o野一竅不通;所以過o左澳洲六年,拎o左車牌五年,我都未買車。雖知響外國生活,一部私家車幾乎係必需品,但我就寧願搬屋搬近o的返工返學o既地方坐交通工具都唔願買車,可想而知我對車o既興趣有幾大。幾年前諗過買 RAV4,舊年又差o的買得成 Mazda3,如果唔係改變計劃年半後返香港,相信我已經‘才查’緊;始終,響澳洲“長住”o既話就真係需要一部車。如果有得揀,我將來返到香港之後都唔打算買車;有數得計,香港o的車咁貴,隨時成世坐的士都未必坐到個車價出o黎。不過o的 uncle 成日話,做老闆,在公在私點都要有番部車;“需要”多過“想要”。

BMW C1 - 其實對電單車更冇興趣,不過自從見過 BMW C1 之後就改變o左。幾日前o係街見到架 C1,眼前一亮,覺得佢好鬼 cute、好鬼型。返到屋企幾乎上齊全世界所有 BMW offical 網頁都搵唔到有得賣,唔知型號又用唔到 Google search;結果去 eBay 就 search 到,eBay 真係乜都有。發現原來 C1 已經係 01/02 年間o既產品,亦似乎再冇新款再冇生產。如果仲有得賣,真係去考番個電單車牌買番架過下癮都好。唔知香港仲有冇呢?唔知仲有冇得訂架新o既呢?


Powerdesk - 睇雜誌發現o既一張電腦檯,一張真真正正o既電腦檯;因為電腦同檯二合為一。呢張檯o既主要賣點係冇電腦電線外露。真係幾型,其實又可以話係懶型。雖然電腦硬件係藏於張檯入面,但 config. 可以自由配搭,之後亦可 upgrade,Windows 又得,Mac 又得,唔錯唔錯。英國製造;唔知可唔可以訂張去香港呢?