11 2月, 2011

夢想、理想、妄想

自小已經無咩「夢想」、「理想」,所以次次作「我的志願」嘅時候都係一個R爆頭嘅大話。

亦唔記得曾經作過咩了,應該都係不外乎醫生、律師、警察、消防員之類。


到大咗,我嘅「夢想」同「理想」就係「唔駛做」。

中六合彩又好,娶個有錢女又好,總之就係「唔駛做」。

當然最後會發現其實呢個只係一個「妄想」。


但我呢類「妄想」,都總比其他嘅「妄想」好。


例如我最近見到一個可能係因為感情事而困擾嘅朋友響 Facebook 度寫 "If I can fly ..."

我就好坦白咁同佢講腳踏實地做人唔好諗咁多啦。

但有啲人就偏偏會覆一啲好鬼勵志但又好不切實際嘅說話「Stretch your wings and fly away
沒有夢想便沒有未來,呢樣係每個人基本擁有既野」。


我只係諗,唔該搞清楚「夢想」同「妄想」嘅分別之餘。

你叫一個受感情困擾嘅人去飛,佢只會走去跳樓然後趺Q死...

沒有留言: