12 2月, 2007

和牛 Wagyu Beef

尋日去o左食 和牛 (Wagyu Beef),補祝女朋友生日 (7/2) + 預祝情人節 (14/2)。

原本我係唔知有 澳洲和牛 呢樣o野,係前排睇o左 TVB 一個叫《食盡東西》o既節目先知。

睇到 袁彩雲 同 陳嘉容 響 墨爾本 食 和牛 食到津津有味,睇完之後就一直好想試。

間餐廳好『日本』,唔似o個o的香港人開o既日本餐廳;餐廳上上下下都係由日本人負責,成晚都唔係好知班日本侍應o既英文o翕乜。

我o地每人分別叫o左一份 set dinner,除o左主菜同甜品唔同之外,其它食物一樣,前前後後差不多有十樣o野食。

一開始先o黎一個 和牛卷,之後有魚生、海膽、小龍蝦、蟹、帶子等等諸如此類o既海鮮o野;主菜分別係 三塊燒和牛片 同 一塊和牛扒;之後仲有 日式雞飯 同 麵豉湯;甜品分別 SHOYA Fudge 同 Cake Kurogoma Panacotta (唔知點譯,到 website 睇 menu 吧)。

開始o既時候樣樣o野都細細份咁,又逐樣逐樣慢慢上,幾驚食完唔夠飽,點知到食完晒都幾鬼飽。

味道方面,冇預期同想像中咁好食,不過都算幾好食,又夠正宗(日本餐),每食完一款之後又會好期待下一款係乜,每款食物擺到埋o黎都會有驚喜 (唔記得個 menu 有乜之餘亦唔太睇得明有乜食同點整),我食得好鬼開心。

兩個人食,埋單共 HK$1,300,好鬼肉赤。

計劃七月我生日時再去,到時會試 和牛 Wagyu Beef Smokeless BBQ。




網址:
http://www.shoyamelbourne.com/

參考資料:
澳洲和牛 係早於十多年前從日本引入o既日本牛種再繁殖而來。其大理紋油花入口融化,綻放甘香食味,加上低於日本牛肉的價格,所以大受食家歡迎。




《參考圖片》

 

沒有留言: