21 3月, 2006

M 痛

忽然肚痛,似足“M 痛”,雖然我冇可能有“M 痛”,但我見過其他人“M 痛”o既情況,所以我大慨估計得到有幾痛有幾辛苦。

六點左右,忽然肚痛,嘗試去廁所但又冇得痾;肚痛但冇得痾乃係人生一大慘事(其實我都覺得唔似係要痾o個隻肚痛)。沖個涼,諗住加速血液循環,點知之後仲大鑊。沖完涼,個肚痛到幾乎行唔郁,唯有上床攤抖下。痛到訓唔到,痛到手腳冰冷,痛到標冷汗,又谷住谷住。
係咪好似“M 痛”呢?

輾轉反側一輪痛住訓o左一陣之後決定起身食 dinner 啪粒止痛藥。

其實我唔知點解會肚痛。

晚上八點半。

1 則留言:

匿名 說...

沖熱水涼會令血液加速運行全身
去digestive system o既oxygen減少
所以食完飯都唔好即刻沖涼
唔係仲消化不良