21 3月, 2006

身痕

無端端出疹,唔知咩疹,可能係皮膚敏感,總之痕死人。

由前晚凌晨一點開始,當時我爬起身煮個出前一丁做消夜,見涼涼地,著番件睡衣,著o左冇幾耐對手臂開始痕,一睇發現對手臂開始起粒粒,即刻唔著件睡衣,當時已經覺得個情況唔似皮膚敏感,似出疹。食完個麵,攪下呢樣攪下o個樣到三點時發覺連大脾都開始痕同起粒粒,我就知道大鑊,拿拿臨用蘆薈露沖個涼潤一潤之後去訓。如我所料,到尋日訓醒o既時候已經慢延到個身,但對手o個o的已經開始退。由於好多o野要做,唯有照出街;亦因為比預計中小事,所以冇打算睇醫生,相信一兩日內會自然好。

我好怕出疹,因為初中時試過出過一次大大鑊o既,成個星期返唔到學,仲要打類固醇。

我一向冇對食物敏感,所以百思不能其解。

前日食過o既o野得三樣:
午餐係放o係雪櫃幾日o既 Pizza
五點半點食o左杯 椰子雪糕 + 芝麻雪糕
七點食o左 fish & chips

之後七點半左右忽然肚痾、凌晨一點開始出疹。
椰子雪糕 + 芝麻雪糕,係我第一次幫襯,可能就係呢杯o野出事;不過好番之後我會食多次睇下關唔關事。

尋日病情反反覆覆,時好時壞,到尋晚臨訓前已經好得七七八八,結果訓覺時又出,但比前晚少得多,算係好轉卦。仍未打算睇醫生,或者下晝去藥房睇下有冇o的咩幫到下。

今日依然好痕。

早上十點十分。

沒有留言: