01 7月, 2012

十日大假 - 第九日(十個男人九個嫖)

原本「十個男人九個嫖」呢句說話係講人總有例外。

但唔知由幾時開始,啲人響後面加咗句。

「十個男人九個嫖,還有一個在動搖。」

即時全世界嘅男人都全部唔係好人。


今次旅行我住新宿,訂完先知間酒店同歌舞伎町只係一街之隔。

到埗當晚我已經感受到紅燈區拉客係幾咁誇張。

因為返酒店沿途都不斷要耍手兼擰頭。

好煩。


響 whatsapp 同一班朋友講起,無一個男人唔鼓勵我去試下。

軟硬兼施咩口術都出齊,仲話唔試下即係白去日本云云。

由嗰一刻開始,我真係懷疑究竟呢班人係咪朋友。


最後我當然能夠繼續堅持我做人嘅底線。

連半點動搖都無。

響第二晚開始更加專登兜個圈行返酒店免被騷擾。


記得早前去一個女性朋友屋企食飯。

席間講起佢老公出咗埠去打高爾夫球。

同檯嘅人即時七嘴八舌話個男人實會去滾之類。

啲人講真又好,講笑又好。
(講笑都搵第二樣丫吓話?)

我冇加把口。

因為我唔覺得全世界嘅男人都係一樣。

雖則依家唔好嘅男人遠遠多於好嘅。


我相信無一個女人會唔介意自己個男人去召妓。

無論個行為係過去式、現在式抑或係將來式。


我冇權批評其他男人咁樣係唔好、係唔啱。

因為每個人畫嘅嗰條底線都係響唔同位置。

而我,但求自己做人無愧於心。


假如將來我女友或老婆問起我有冇曾經嫖妓。

我會為我理直氣壯嘅一句「無」而感到驕傲。


人,總有例外。

2 則留言:

Vieno 說...

好男人!!!

我知呢d係基本野,
但容我比個讚你!

晶哥 說...

過獎了