11 4月, 2012

《盛女愛作戰》

呢兩日同朋友、同事嘅話題好多時都離唔開TVB個新節目。

《盛女愛作戰》


睇咗兩集。

我對嗰五位參加者嘅情況同遭遇不予置評。

反而覺得節目入面啲價值觀歪曲得幾好笑。

尤其係嗰啲所謂專家嘅理論同建議。

一句到尾都係啲為咗搵生意嘅花言巧語。


特別嘅係。

不少朋友、同事(男)睇過個節目之後都不約而同咁提議一齊去參加 speed dating.

當中不乏已經名草有主嘅男士。

話去玩下認識下朋友云云。


今日食晏遇著三個人撘我檯(兩男一女)。

個女嘅基本上由未坐低都已經開始口沬橫飛。

到坐低後就食咁耐講足咁耐未停過。

講講下又講到《盛女愛作戰》呢個節目。

三個人不斷講自己嘅「高見」同「妙計」。

最後個女士講咗呢段說話。

「我都認同有啲女人真係好難頂,把口講唔停嘅。
 有佢講就冇人講,又唔聽人解釋。
 唔好話你哋啲男人,連我係女人都頂唔順。」


我心諗。

「都算你有自知之明。
 好彩我唔識你。
 因為我真係頂你唔順。」

3 則留言:

Vieno 說...

睇左呢個節目ga得著係,
要有自信, 唔好信d專家!

晶哥 說...

得啖笑之餘,其實都有好多嘢值得反思。

惠子 說...

絕。