24 3月, 2012

那些年,我們班裡沒有女孩...



無錯。

我讀咗十二年男校。

所以當我尋晚睇《那些年,我們一起追的女孩》嘅時候。

確實冇咩大嘅共鳴。


但係咪對成套戲都冇感覺呢?

又唔係。

因為某啲片段同對白對談過戀愛嘅人嚟講。

聽完之後都會會心微笑。


整體嚟講,感覺良好。


****************************

柯景騰:「沈佳宜只是比一般的女生還要再漂亮一點點而已」


柯景騰:「成長 最殘酷的部份就是
     女孩永遠比同年齡的男孩成熟
     女孩的成熟 沒有一個男孩招架得住」


柯景騰:「我本來就不喜歡念書啊!
     我是為了妳才念的耶~」



沈佳宜:「常常聽到人家說啊
     戀愛最美好的時候
     就是曖昧的時候
     等到真正在一起了
     很多感覺都會消失不見」


柯景騰:「那我就繼續幼稚下去囉」
沈佳宜:「一定要喔」

****************************

我都想可以一直幼稚落去...

沒有留言: