13 11月, 2011

能醫不自醫

作為一名(自認)專業嘅 IT Support, 我可以解決好多人嘅電腦問題。

但偏偏我自己屋企嗰兩部機就玩到我透。


先講我部 notebook.

今晚響度清理電腦垃圾時發現有兩個 files 無論我用咩方法都開唔到、改唔到、delete 唔到。

最後唯有放棄。

等到直至 format 部機嘅一日先解決。


另一部「蠱惑的 desktop」就仲搞嘢。

除非我響每廿四小時之內著一著佢,如果唔係佢就會罷工。

試過好多次唔記得開著佢超過兩日。

結果要呵要氹甚至拳打腳踢搞一大輪佢先會重新正常運作。

好有性格。

4 則留言:

Karen 說...

"發現有兩個 files 無論我用咩方法都開唔到、改唔到、delete 唔到。"

晶哥,你睇左啲咩嘢搞到部腦中晒毒呀?!

@o@

晶哥 說...

同電腦病毒無關呢~

匿名 說...

物似主人型....

晶哥 說...

對!
一樣 short short 地。