08 11月, 2011

離晒譜

每次屋企有藍罐曲奇,都會出現呢個情況。

所有「提子」不翼而飛。


另一個情況係。

牛奶公司三色雪糕一公升家庭裝。

一打開會無晒朱古力味淨返雲尼拿同士多啤梨。


邊有啲咁咀刁嘅父母架...

5 則留言:

Karen 說...

有其父母,必有其子!

Karen 說...

通常...我會食晒最重牛油味個隻~但為左令個外觀靚d,我會重新排過啲位~睇落好似好平均咁,但其實最好味個款,已經畀我食晒~~kekekeke~~

晶哥 說...

無錯。
我將我父母嘅缺點遺傳於一身。
優點就冇一樣遺傳到。

我最鍾意食有糖響面嗰啲。

惠子 說...

我細個都鍾意食有糖o個種,而家大個鍾意乜都冇o個兩種,堅唔鍾意提子

晶哥 說...

我細個時係完全唔食「提子」嗰款。

依家覺得OK.