18 11月, 2011

離乜譜

話說尋晚去食晚飯途中。

我老豆一路揸車一路響我親戚一家面前批評我邊行街邊撳電話。

話好危險,會出事云云。

算。

我認衰。


之後佢忽然醒起佢部電話有啲事叫我幫佢睇睇。

我 check 過無問題之後佢唔信,要自己檢查一次。

揸緊車就一手拎住部電話嚟撳。

我即時火都嚟:你啱啱先話完我,你自己咪又係一樣!

老豆:點同?

我:咩唔同?你仲危險啦!
  一家大細一車人一鑊熟呀!

正當我打算搶佢電話之際,一把平和嘅聲音由後座傳嚟。

親戚:晶,算啦~
   你永遠無得同佢拗,因為佢係你老豆。
   接受現實吧~





我係唔會屈服嘅!

1 則留言:

Karen 說...

你一定要同佢拗既話~唔該唔好喺佢CONTROL住你地成家人人身安全既時候~
應出口時自出口~