12 11月, 2011

小事大意義

我父母間中都會撳電視、錄影機、有線電視等等嘅遙控撳到唔知點還原。

當佢哋研究一大輪再將個問題惡化之後佢哋就會使出最厲害嘅一招。

嗌個仔,即係我。


好多時我三兩下手勢之後就會將部嘢回復正常。

唔係我叻。

只係因為佢哋唔識英文所以唯有亂撳結果越撳越亂。

我亦無怪佢哋。


今日又發生相同嘅事。

搞掂之後我問我亞媽一句:如果我死咗,咁你哋點算?
(我係認真問,亦有啲擔心。)

佢聽完之後當然反應好大話我亂噏廿四。

於是我轉一轉個問法:如果我去咗外地長時間公幹咁你哋點算?打電話問?

我亞媽答得好爽快:係呀。

我心諗:你點打落地府呢?


我冇再同亞媽深究呢個問題。

因為佢已經開開心心咁睇返佢嘅電視。


我好認真咁諗咗一陣。

可能我嘅存在意義就係要好好咁照顧父母。


或者亦係時候考慮下點樣珍惜一下我自己嘅生命...

沒有留言: