01 11月, 2011

唔怕生壞命

我個名最後嗰隻字係「俊」字。

通常我會叫人嗌我做「亞俊」。


最近比我發現到一樣嘢。

好多唔知我中文名點寫嘅同事會響 contact list 或者響 email 度都會將我個名寫做「亞進」。


我明嘅...

7 則留言:

Karen 說...

哈哈~你都唔夠我慘!!!
我個名直情打唔到!!要造字!!!!!!!!!
次次過關返大陸都好似畀人當"犯"咁審!

晶哥 說...

咩字咁型?
唔想公開嘅不妨手寫之後 scan 埋 send email 俾我。

晶哥 說...

其實可能都係我慘啲。

心靈上嘅創傷係無法彌補 ...

Karen 說...

哈哈~~心靈上,相信都係我慘d!!!

Shumc 說...

我個名兩個字都有個「奇」字,兩個字睇上去都好似。成日俾人叫Cll/CLL。

惠子 說...

小時候總會收到些聖誕卡是寫給「慧子」的,因為大部份同學的母親都不相信有人會為自己的女兒取個日本名字。
長大後,也常常收到 email 是抬頭「Nikki」而不是「Nikie」的,無論我派過多少次卡片、署名的字體弄得有多大,那些人總是冥頑不靈...

晶哥 說...

估唔到大家都係同是天涯淪落人 ...

其實我除咗個名同相貌不符之外,亦由細到大都俾人叫錯名。

假設我個名係「王AB」,十個人有九個都會叫錯我做「王BA」...