20 10月, 2011

NICAM

唔知你哋有冇響啲咩特定時候就會好自然咁講咗外語?


我有。


我發覺原來我每次打「Winning」(足球遊戲)時都會講一啲英文單字。


當一失球或者一射唔入就會大叫。

「Shit!!!」

「Fxxk ~~~~ !!!」


我都唔知點解自己會轉咗 channel ...

5 則留言:

Karen 說...

好彩你轉左nicam~

惠子 說...

有的時候就是莫名奇妙地說起日文來...

晶哥 說...

Karen: 講英文粗口好似文雅啲。

惠子:咁 kawaii?

惠子 說...

因為以前學日文的時候會逼自己在平常的生活練習口語,把事情用日文說一次/想一次怎樣說..
或者有時候不想別人知道的事就用日文說..
很多時就衝口而出「itai nani wo yatteru no atashi tachi ha?」(我們到底現在是在幹甚麼的啊?..) 之類的說話

晶哥 說...

我都曾經諗過去學一啲身邊冇人識嘅外語,咁就鬧人都冇人知喇。
哈哈!

又或者操一口流利嘅意、法、德文,感覺上又係好型!