12 9月, 2011

遊新加坡黑仔事件簿

上次遊台黑仔(遊台黑仔事件簿),今次遊新加坡當然亦係走唔甩。


夜機,但中午時check-in 已經攞唔到我最鍾意嘅「窗口邊走廊位」。
(不過臨上機前又調到俾我)


20:00機,19:00去到機場一望個顯示板。
「Delay - EST 20:50」
去到新加坡都已經凌晨一點。


響 Universal Studios Singapore 排隊玩過山車。
排咗一個鐘之後臨上車之際...停電。
(好彩唔係玩玩下停)
(半個鐘之後開返結果玩完死唔去)


響親戚屋企滿心歡喜期待一齊睇波。
結果唔知咩問題完全無晒訊號。
我人未出現之前係前所未見。
(搞一大輪最後都總算有得睇)


錯手 delete 咗張 memory card 上面嘅幾百張相。
(好彩最後 recover 到)


帶數碼相機出去影相點知原來兩粒電都冇電。
(好彩仲有部 iPhone 頂住)


坐地鐵入唔切俾度閘夾到應一應。
(之後又開返俾我上)


回程時遇著係空中少爺。
(呢樣最黑!)


係「黑仔」定係「好彩」?

其實我已經分唔到。

沒有留言: