16 8月, 2011

打敗仗

自以為連續食十日抗敏感藥會好返。

結果響停藥後嘅第三日賴死不走嘅「風癩」再度復發。

終於。

我去咗睇醫生。


循例。

都係要俾嗰個睇住我大嘅家庭醫生「哦」幾句。

因為我已經拖咗兩個月先去求診。


之後大家一齊響度鬥估我係對咩敏感。

噏咗一大堆疑似源頭。

其實都係「斷估無辛苦」。

現階段係唔會有答案。


估完身理之後估埋心理。

因為心情影響都會引致病發。


醫生從量血壓得知我精神緊張。

我又同佢講我瞓得唔好。

於是。

佢開咗「鎮靜藥」俾我等我瞓得好啲。


「抗敏感藥」加「鎮靜藥」。

呢次真係想唔昏迷都唔得咯...


沒有留言: