11 6月, 2011

遊台北的二三事

台北地下街,感覺似室內嘅深水埗。


響台北街頭好難搵到垃圾桶。
定係我唔認得啲垃圾桶呢?


台灣的公民教育很好。
不論年少老幼坐捷運、坐電梯,都會排隊。


假期時國父紀念館門外會圍滿練舞嘅年青人。


台灣人大部份都很有善。
男女老幼都好樂意幫助遊客指路。


有香港人去台北旅行時都不忘去電腦展/電腦商場。
響香港仲行唔夠?


台北到處都係補習社補習班。


夜市對我嚟講吸引力不大。
可能係因為我唔鍾意買嘢。
同熱到唔想食嘢。


覺得蚵仔煎好一般,我寧願食潮州蠔餅。

4 則留言:

Shumc 說...

我都岩岩係台北番黎。

台北係好少垃圾桶,原因同政治有關。

夜市你去左邊個呢?
我出門遇貴人,有個的士司機帶左我去食全台北最好食既蚵煎。

晶哥 說...

少垃圾桶同政治有關?

願聞其詳。



夜市。
我只係去咗「寧夏」,因為近我住嗰度。

Shumc 說...

幾年前有一次大舉整左好多垃圾桶,然後有人爆出某某官員每個垃圾桶貪左幾錢幾錢,最後索性唔整d垃圾桶。source來自幾年前我去台灣個導遊講既......

但依家我諗個真正原因係台北實施左垃圾徵費,驚d人拎屋企垃圾出黎扔。

晶哥 說...

原來如此。

唔該晒。