27 5月, 2011

Natalie Portman

最近好鍾意睇 Natalie Portman.

應該係由舊年嘅《Brothers》開始。

我諗吸引我嘅唔係因為佢響演技上嘅進步,而係純粹因為佢個樣。
(當然我都好欣賞佢嘅演技)

以前嘅 Natalie Portman 對我嚟講係唔吸引嘅。

或者可能因為佢依家成熟咗啲啦。


上星期睇咗《Black Swan》同《No Strings Attached》兩套戲。

個人比較鍾意後者。

雖然可能好多人都會覺得呢套戲好爛。

但我就係鍾意呢類戲嘅甩漏同生活化。

尤其係戲中主角嘅行為同對白中嘅粗口。


我真係好鍾意 Natalie Portman 響《No Strings Attached》裡面嘅造型同衣著。

沒有留言: