24 1月, 2011

想聽

以往,幾乎由出街嗰一刻開始,只要係室外地方,我都會帶住 headphone 聽歌。

將音量較到聽唔到其他嘅聲音,與世隔絕。


雖然某程度上我已經唔將自己放響一個箱入面生活。

但有時我仍然鍾意困住自己嘅思緒,建立一個得自己嘅世界。


最近,因為唔記得帶 MP3 機,又或者係因為無電,所以聽多咗呢個世界嘅聲音。

或者叫做嘈音。


原來都幾有趣。

係啲人嘅對話好有趣。


不過我仍然比較鍾意我嘅音樂。


忽然記起幾年前 903 有個廣播劇叫《來不及聽你說愛我》

陳奕迅 + 楊千嬅,講一個失聰嘅人。


我有時都會諗,如果有一日我聾咗,無咗音樂,我嘅世界會變成點...

沒有留言: