04 11月, 2007

香港人的生活?!

返o左香港差不多兩個月,返o左工已經個幾月,已經領略到香港人o既生活–就係冇生活。

朝九晚七,通常都八,有時甚至八點半;返到屋企九點幾;食完飯都十點;沖個涼抖一抖吹埋頭之後都可以準備上床訓覺;最好十二點半前訓著,如果唔係會唔夠精神,因為第二朝七點半又要爬起身。

一至五都係咁,機械式;好在我星期六、日都放假。

星期六、日放假,其中一日留俾女朋友;即係一星期我得一日私人時間留響屋企抖抖...仲要分一半時間俾屋企人。

我好佩服某o的香港人,放工之後仲可以行街睇戲食飯,夜夜笙歌。我俾埋條命你好過!!!

好多香港人o既生活即使望落好似多姿多采,但始終都係行屍走肉居多,得個殼,麻木咁吃喝玩樂嘻嘻哈哈,皮笑肉不笑。

香港人o既生活,算甚麼生活?!

唉...悲哀的地方...

p.s. 都仲未講收工之後要去自我增值去進修...

沒有留言: