17 9月, 2006

英超與我

由開咧以來已經想講下今季英超,可惜因為懶,一拖就拖o左幾個星期直至依家。

今季英超預計應該會相當精彩,因為大部份隊伍都積極擴軍,轉會市場臨閂之前o既轉會更加係意想不到o既震撼。

我冇裝 cable,唯有用 ppstream 睇。

第一週興高采烈咁睇 LIVE,仲 BT 煲埋一個鐘o既英超精華;
第二週 hea 住咁睇 LIVE,hea 住咁睇英超精華;
第三週唔睇 LIVE,BT o左英超精華冇睇。

坐o係電腦前面用 ppstream 個細 screen 睇波實在係太辛苦,興趣大減,寧願唔睇,再精彩都係咁話。

尋日有朋友約我今晚一齊去 Bar 睇波,雙料大戰,
Chelsea vs Liverpool + Manchester United vs Arsenal。

我循例都係是但搵個理由推o左佢,因為始終都係唔鍾意群體活動兼怕去人多o既地方。

結果,我都係一條友對住個細 screen 睇晒兩場波,仲幾 enjoy 添;
我原本以為我唔會睇,但始終敵不過骨子裡的那條波癮。

睇完波即手痕想踢番場 winning,可惜自上次 patch 完之後隻 winning 成日 hang,次次臨完場先跳 game 勁無癮。

期待 PES6,仲有一個月就出,等!!!

沒有留言: