25 8月, 2006

HD & PSU

等o左足足一個月,隻 250GB HardDisk 終於有得拎;
雖然可以換到隻新o既 HardDisk,但今次o既服務質素就認真麻麻。

次次遇到呢o的情況o既時候劉德華又會o係腦中浮現兼講句:『今時今日咁既服務態度...』

尋日收到電話,今日一放學就急不及待去拎番隻 HardDisk;
再順路o係屋企附近兩個街口之隔間電腦雜貨鋪買埋隻新火牛。

之前可能係因為隻牛唔夠力而影響到隻 HardDisk 有問題;
事後經計算我發現我部機最少要行 380W,但我用緊隻 300W o既火牛... 勁哩!

兩個街口之隔間電腦雜貨鋪o既服務態度認真一流,

但返到屋企上網一 check 之下先發覺今次隻火牛可能買貴o左o的(平時佢o的野係比出面平的),太心急之過;
平時買電腦o野我會四圍格價的,非常『師奶』。

不過,我心急買唔心急砌,
因為醒起下星期同再下個星期有好多功課交,
萬一整瓜o左部機冇得用就『大檸樂』了。


但唔砌,每晚都要將新 download o既 files o係 HardDisk 之間搬o黎搬去騰空o的位先可以再 download 新o野,又非常煩...

o的 HardDisk 加加埋埋成 500GB 都唔夠用,我諗我梗係有o個o的咩咩 download 症候群。

沒有留言: