18 8月, 2006

公平、破例

張文 o係 msn 鬧鬼我『衰人』話我唔 send message 話佢知我開台
以前有另一個 hkgolden user 又係成日咁話我,叫 Den佬仔
我已經同佢o地講o左八千幾次(電影《暗戰》對白)我開台唔會響 icq 同 msn 狂 send message 大肆宣傳話俾人知我依家開台喇
不過佢o地每次都重覆又重覆咁鬧
而我又重覆又重覆咁講多次

其實好簡單
只要我 send 一個簡單 message
事情就可以解決

不過,我唔想『破例』
因為一『破例』,就會出現『不公平』
而且,通常一『破例』,就會有好多麻煩事接踵而來
只要望下全世界o既政府同你自己試過『破例』你就會知

如果我由依家開始『破例』每次開台都 send message 俾 張文
就即係構成過去兩年對 Den佬仔 o既『不公平』
雖然呢個世界本身都冇乜『公平』可言
但我都唔想參與踩多腳

你可以話『你唔講,Den佬仔 點會知』
唔好意思
有我自己知已經夠
打破原則已經夠唔好受

你又可以話『張文 係你好朋友喎,點同』
唔好意思
我好一視同仁
o係某些層面上面,個人原則較為重要

我曾經試過『破例』,所以,依家怕了...

2 則留言:

匿名 說...

晶哥對不起/_\

匿名 說...

我都唔會send msg 的, 原因只是我懶 :)