15 6月, 2006

究竟...

究竟有幾多人睇?

究竟有邊個睇?

究竟有邊個係我識佢時佢又識我?

究竟有邊個係我識佢時佢唔識我?

究竟有邊個係我唔識佢時佢識我?

究竟有邊個係我唔識佢時佢又唔識我?

請留隻字話我知。

10 則留言:

匿名 說...

你見過我既樣, 我未見過你既樣, 我都唔知應該歸入邊一類...

匿名 說...

你見過我幅相,我聽過你把聲,咁係咪叫你識我, 我又識你.... :p

DonnieDarko 說...

我唔識你你唔識我

匿名 說...

我係你院友

匿名 說...

我識你你都識我
但你見過我個樣但我未見過你個樣

匿名 說...

WHY ask

匿名 說...

無鬼聊 :o)

匿名 說...

我唔知我算唔算識你...=]

匿名 說...

我識你! 你識我! 吧?

壞人 說...

我路過咖咋~
都唔知你咩樣~