23 3月, 2006

蝴蝶效應 + 隨時暴斃

話說尋日去屋企附近買 lunch - 海南雞飯,天色非常之好,風和日麗。所以,有好多漂亮o既蝴蝶到處飛舞。

而我平生最怕o既昆蟲就係蝴蝶;冇錯,你冇睇錯,係蝴蝶。其次係青蜓同飛蟑螂;我的確怕蝴蝶多過飛蟑螂。唔知點解,o的蝴蝶硬係會向住你飛,而且飛行路線極不規則,你越避,佢地就越向你飛,好恐怖。飛蛾都還好,因為飛蛾多數唔會亂飛向你或者只會飛向燈,第二朝訓醒仲會離奇消失。


如是者,o係我行去買飯o既短短十零分鐘路程,我會行行下忽然左閃右避。

另外,行去買飯o既時候,只係一段短短o既斜路,我都可以行到胸口痛 + 胃痛。相信遲早有一日我會忽然暴斃。

呢輪個身體不斷發出警報,真係應該係時候做番下運動喇。
不過呢句說話我都已經講o左幾年。

p.s. 唔好以為我唔知咩係 "Butterfly Effect"

1 則留言:

匿名 說...

urgh i hate butterflies too