20 2月, 2006

佈陣

尋晚決定佈陣,要搵出隻o野o係邊。

計劃第一部:
照常閂埋睡房門但打開書房及廁所門訓覺,照樣o係廚房相同位置擺堆米,廚房門打開但閂窗。書房、廁所同廚房門口位地毯洒滿爽身粉,希望有腳印可以捕捉到隻o野o既蹤跡。

半夜四點痾夜尿時,發覺廚房堆米有郁過,即係代表隻o野o係屋內。

計劃第二部:
閂埋廚房門,書房及廁所門照樣打開,閂埋睡房門訓(唔閂唔敢訓),每個門口位內外位置都各放十五粒米(真係數過o架),以捕捉佢o係屋內o既活動範圍。

九點起身,見到睡房內o既米仲o係度,即係代表佢冇同我訓。打開睡房門,睡房外o既米都o係度,但o係隔離(成九十度角位置)o既書房門內外o既米都唔見o左(爽身粉有少少痕跡)。
書房門對面o既廁所門內外既米都o係度;再行去廚房門外睇睇,o的米亦唔見o左。 打開廚房門睇睇,廚房內o既米原封不動。即係話,隻o野o既行動途徑係由我書房去廚房。 我一日o係書房至少十個鐘o架喎。

急忙打電話俾親戚朋友世叔伯商討對策(電話o係書房),借唔到貓,唯有出去買老鼠夾(先假設隻o野係老鼠)。出街前,先用一個大紙皮箱封住主要通道,分開 "客廳廚房" 同 "睡房書房廁所",再閂埋書房門兼放米o係入面,以進一步確認目標身處位置。

去到o的 warehouse,發覺冇老鼠籠賣,得一款老鼠陷阱,同大量老鼠藥。老鼠藥不在考慮之列,因為到時唔知佢死o左o係邊仲麻煩。唯一選擇,老鼠陷阱,設計係 v 字型,拱橋原理,隻老鼠一入去食o野就會閂門,好似好掂,HK$12一個,老老實實我冇乜信心(聽日有時間我先 upload 相)。

返到屋企,書房內o既米原封不動,可能因為尋晚已經食飽。大清理客廳,一無所穫,但有好多類似老鼠屎o既物體,更確定隻o野好大機會o係書房匿藏。今日全屋o的門都閂晒(一開即入即閂),屋內每處o既米都原封不動,證明佢日頭唔會蒲頭。

寫呢篇 blog 用o左我好多時間,o係書房,總係覺得隻o野望住我上網。



今晚會再佈陣。

到依家都未見過隻o野,如果唔係老鼠,會係o的咩呢?!

2 則留言:

匿名 說...

:o
好厲害

匿名 說...

U kill my mickey!!!