21 1月, 2006

《CRASH》及《雀聖2自摸天后》

《CRASH》(台譯:衝擊效應)

 今晚睇o左呢齣戲,絕對係意外收穫。台灣版 VCD,我唔清楚有冇o係香港上畫。VCD 其實已經到手好一段時間,因為未聽過呢齣戲,所以一直扔在一旁冇興趣睇。直到睇 Golden Globe Awards 見到 Matt Dillon 有提名 Best Performance by an Actor In A Supporting Role in a Motion Picture 先令到我有興趣去睇睇呢部戲。
 參與呢部戲o既人大部份都熟口熟面,但當然講唔出佢o地係咩名,除o左 Sandra Bullock。
 呢部戲由好多個不同的小故事組成,每個小故事都有連繫,有時係靠一個角色去連貫,有時係靠一件事。所有小故事都有一個共通點,一個共同題目:種族歧視。
 睇完呢套戲之後覺得領略到o的o野但又講唔出領略到o的乜;亦唔識寫出睇完呢套戲之後o既感受,太複雜,睇到個心實晒。
 面對種族歧視問題,似乎“無奈”多於一切。種族歧視,係一個惡性循環。
 我強烈推薦各位去睇呢齣戲,我可以 upload,如果你需要。

《雀聖2自摸天后》

 尋晚都睇o左另一套戲,《雀聖2自摸天后》。
評語,很簡單的兩隻字:把鬼。

1 則留言:

匿名 說...

i saw it in the theatre(Y)
我睇完都係好似你咁 :(