她:我都唔明。點解我男朋友唔鍾意出席我同朋友嘅聚會?
我:有邊個想做焦點...
她:咁我啲朋友都有帶男朋友出席,佢哋可以傾偈架嘛。
我:男人唔同女人,比較難同同性陌生人忽然熟絡雞啄唔斷...
她:咁點解佢又唔帶我去見佢啲朋友丫?
我:為你著想唔想你面對同樣問題嘛...
她:原來係咁。咁點解你哋啲男人一啲都唔浪漫嘅?
我:唔係我哋唔想做,而係我哋唔識做...
她:好難咩?
我:難。而且好多時我哋攪盡腦汁去做一啲以為浪漫嘅嘢。
換嚟嘅就只係你哋一句:「咁咋?」...
她:哈哈!係呀!你同我男朋友都幾似。
我:係卦。你試下問下你男朋友佢係咪咁諗...
她:嘥氣啦!佢把口都撬唔開嘅。
我:你表現出你想聽,佢就會好似我咁暢所欲言...
她:你好理智。
我:係。有啲過份地理智...
她:你應該係一個要好多自由嘅人。
我:你又知...
她:估下啫。我同你都唔熟。
我:其實我哋係唔識...
有時對住一個陌生人。
可能會更容易打開心窗。
因為冇壓力、冇負擔、冇責任。
23 2月, 2012
20 2月, 2012
19 2月, 2012
18 2月, 2012
16 2月, 2012
15 2月, 2012
完了吧 如無意外 從今開始該好好戀愛
情人節前夕,我決定替剛過去的一段情劃上句號。
情人節當天,收到她的來電。
時間,又一次出現差錯。
問候、關心、溝通、了解。
不知不覺就談了一小時。
我跟她從來不乏話題。
也許是因為我話多。
她問我有想念她嗎?
我說有,我想念她的好,但也想起她的不好。
她問我有想跟她復合嗎?
我說我有想過,但我知道不應該。
也許只欠一點點的衝動,我們就可以再走在一起。
但就是因為我們以往的一點點衝動,才導致今天的結局。
所以,還是冷靜一點比較好。
因為我知道,我不能再承受多一次跟她離離合合。
因為我知道,再怎樣努力,結局還是會一樣。
失戀傷心,亦很傷身。
忽然想起 楊采妮 的一首歌。
雖然歌詞內容跟我的情況不盡相同。
但有些又很貼切。
《不想傷心多一次》
別了數十天 是你又來電
曾力拒仍心軟 亂了我的計算
事過也情癡 但你卻思念
無份卻彷彿總有緣 再三眷戀
逝去數十天 是那樣凌亂
仍面對人疏遠 就算愛不會變
或偶爾留戀 但我已很倦
曾度過精采的往年 卻不算短
不想傷心多一次願拋開憾事
我盼我可以領會自尊的定義
看我淚流未終止
仍共分開第一天相似
這樣你能否心感滿意
情人節當天,收到她的來電。
時間,又一次出現差錯。
問候、關心、溝通、了解。
不知不覺就談了一小時。
我跟她從來不乏話題。
也許是因為我話多。
她問我有想念她嗎?
我說有,我想念她的好,但也想起她的不好。
她問我有想跟她復合嗎?
我說我有想過,但我知道不應該。
也許只欠一點點的衝動,我們就可以再走在一起。
但就是因為我們以往的一點點衝動,才導致今天的結局。
所以,還是冷靜一點比較好。
因為我知道,我不能再承受多一次跟她離離合合。
因為我知道,再怎樣努力,結局還是會一樣。
失戀傷心,亦很傷身。
忽然想起 楊采妮 的一首歌。
雖然歌詞內容跟我的情況不盡相同。
但有些又很貼切。
《不想傷心多一次》
別了數十天 是你又來電
曾力拒仍心軟 亂了我的計算
事過也情癡 但你卻思念
無份卻彷彿總有緣 再三眷戀
逝去數十天 是那樣凌亂
仍面對人疏遠 就算愛不會變
或偶爾留戀 但我已很倦
曾度過精采的往年 卻不算短
不想傷心多一次願拋開憾事
我盼我可以領會自尊的定義
看我淚流未終止
仍共分開第一天相似
這樣你能否心感滿意
14 2月, 2012
12 2月, 2012
訂閱:
文章 (Atom)



