11 11月, 2011

小角色

朋友組織咗一班人搞 project 拍片。

佢知我有興趣於是叫埋我一齊玩。


有日我問佢:你有冇諗過安排我負責啲咩?

佢反問:你有興趣做咩位丫?

我諗咗一陣之後答:場務。

佢笑完之後問:點解?

我答:我咩都唔識,得個腦,想學下嘢先。
   林雪 都係場務出身。

朋友話:你得個腦,做編劇啦!


就係咁,我分配到一個崗位。


老實說,我真心欣賞一眾幕後出身嘅幕前演員。

林雪、田雞、李力持、谷德昭、士巴拿 等等。

另外仲有 劉鎮偉、馮小剛 等等都經常客串。

戲分雖少,但非常搶。


響電影世界又好、響現實世界又好。

無可能每一個人都可以做主角。

有啲人天生已經係一個表演者、主角命。

我知我唔係亦自問無本事。

所以我一直樂於做配角。


我唔係一個好高騖遠或者想一步登天嘅人。

循序漸進安份守己已最令我感到舒服。


響人生入面做最佳男配角,係一個遠大嘅理想。

渺小的自大

響地鐵站睇到一套電影預告。

又係嗰啲咩神魔人大戰之類嘅戲。


我經常都有個疑問。

點解人類要睇得自己咁重要?

連電影題材都要以人為中心兼且搞到神魔大戰咁巴閉。


人響地球可能真係最高智慧嘅生物。

但對於一個宇宙嚟講,人係微不足道得可憐。


最近睇咗《變形金剛3》,其中一幕係講狂派嚟侵略地球攞資源走。

有人問:狂派嚟地球攞嘅資源究竟係咩?

唔知邊個答:係人類。捉返去做奴隸。


我覺得好貼切。

因為大部份地球人嘅正職確實係一名奴工。

不自量力

好多男人自信自己可以拯救一個女人。

好多女人自信自己可以改變一個男人。

結果最後都係兩敗俱傷分手收場。


曾經響 微博 睇過一段說話。

你以為我刀槍不入,
我以為你百毒不侵。


應該都係咁上下意思。

10 11月, 2011

縱貫線《LIVE in TAIPEI》

週末砌模型嘅時候亦邊砌邊聽呢個演唱會。

很讚!


李宗盛 x 羅大佑 x 周華健 x 張震嶽


比較熟悉嘅其實只有 周華健 和 張震嶽 嘅歌。


誰人像我一個人 誰人沒氣力談情

林一峰《今天應該更高興》

誰人像我一個人 誰人沒氣力談情
避免感觸太多感覺太亂難清醒



又因為上 YouTube 搵 林一峰 首《不要重播》嘅MV.

俾我搵返呢首歌。


聽到 down 晒。


歌詞,要三段一齊先有層次夠意思。




誰人像我一個人 誰人沒氣力談情
避免感觸太多感覺太亂難清醒
成全幸福的拼圖 人潮中我漸忘形
滿天燈飾照閃 假使你在旁
今天應該更高興

仍然懼怕一個人 仍然沒氣力談情
夠膽翻開記憶 不敢正視旁人高興
成全幸福的拼圖 人潮中我漸忘形
這天燈飾照閃 即使碰著誰
都不知怎去反應

為何懼怕一個人 為何太急於相戀
就算只得兩手雙緊扣著仍能溫暖
尋求幸福的過程 原來自己不清醒
每當穿起暖衣將心跳記住

09 11月, 2011

《東亞華星演唱會》

兩年前當呢個演唱會出碟嘅時候我已經第一時間買咗 Blu-ray.

為嘅係一幕 鄭秀文 主唱加上 許志安 和唱o既《唯獨你是不可取替》


早兩日砌模型時播返呢隻碟嚟睇。

又因為另一幕,我今日專登去搵呢隻CD。

我要將佢放落MP3。

林一峰《不要重播》


悲觀頭樂觀底

當一個人悲觀到一個最低點時其實佢已經變到好樂觀。


點都好過情況倒轉...

羅漢齊飯

羅漢齊飯

爭拗定爭抝

爭拗定爭抝?

修理門

響頭頂嘅修理門

08 11月, 2011

Dry

淋雨嘅感覺真好。

如果之後唔病嘅話...


嫌命長

飲奶茶利尿。

飲咖啡心跳。

今日飲咗人生第一杯鴛鴦。


離晒譜

每次屋企有藍罐曲奇,都會出現呢個情況。

所有「提子」不翼而飛。


另一個情況係。

牛奶公司三色雪糕一公升家庭裝。

一打開會無晒朱古力味淨返雲尼拿同士多啤梨。


邊有啲咁咀刁嘅父母架...

《東風破》

我就是喜歡這些簡簡單單又可以令人深思的電影。


故事簡介:

常說香港人不重視歷史,但我們總有方法知道自己是從什麼地方過來的。

一個濫用藥物命不久矣的女孩(官恩娜飾),由三藩市出走香港找一個素未謀面的網友,卻碰上避世於東華義莊、與棺材為伴的臭脾氣老伯(泰廸羅賓飾)。一個幾十年沒出遠門的舊金山女中醫(苗可秀飾),因為一份速遞屋契決定重返香港。
一個討厭家族生意的上環南北行藥材鋪少主(周俊偉飾),因為三個女人找回自己的位置。

  • 世界轉變很快,許多熟悉的東西,不知不覺間忽地消失。
  • 不相識的人走在一起,卻為對方的生命帶來不一樣的風景。
  • 無論任何年紀,你都會學會新生活。
  • 只要你相信。
這是個有關「家」、回家的故事(家是自己的地方、一個人的歸宿)。
我們要知道自己及上一代是如何活過來的,才會明白和溝通,才有關心和愛。
年青人要愛自己、相信自己,才有更美好的生活、進而有更美好的世界。
面對生死,人人平等;面對笑容,人人平等。


《觀音山》

好少睇 范冰冰。

唔係話佢唔靚。

只不過唔係我杯茶。

至於套戲就...

無咩好講。


07 11月, 2011

總要在雨天 逃避某段從前

《分手總要在雨天》

總要在雨天 逃避某段從前
但雨點偏偏促使這樣遇見
總要在雨天 人便掛念從前
在痛哭擁抱告別後 從沒再見




一上的士,就聽見司機播住呢首歌。

忽然發現。

呢首歌好淒美...


活著有你多好 多麼渺小都變寶

《愛回家》

活著有你多好 多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中 便有你多好 一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛 有人祈求我歸家 來互抱




返家途中,MP3機播起呢首歌。


我響度諗。

其實「家」同「婚姻」真係可以冇咩關係。


只要有一個同你相愛嘅人響一個地方等你返去。

嗰個就係「家」了。

盛宴

需要返學的晚上。

一頓普通的晚飯也變得奢侈...


06 11月, 2011

《我們都寂寞》

《我們都寂寞》



歌手:陳奕迅
填詞:林夕

趕著下班的計程車 一嘯而過
下班後不想回家的我 誰要理我
很多年之前我問 朋友來陪我 有誰來愛我

買醉的時候 你認識我 最後還一起生活
為怕寂寞 我們做了很多 最沒空寂寞
偶遇你之後我說 想有人愛我 就有人愛我

可是我 不知道想要什麼
不知道擁有什麼 可能我們都寂寞

迎面一個老尼姑走過 把路燈看破
有你在家裡苦等的我 難道比他幸福的多
現在不想下班的我 沒愛好難過 有愛算什麼

我恨我 我不知道想要什麼
我不知道擁有什麼 可能我們都寂寞

走過馬路的我說 一個人寂寞 兩個人寂寞

可能我 我不知道擁有什麼 而我又缺少什麼
我害怕什麼 怕什麼 我不知道愛算什麼
而我又算什麼 我們都寂寞

05 11月, 2011

放我半天假 若未太清醒 再放半天假

許志安《半天假》

害怕 怕又愛 愛後更害怕
最終孤單一個
***********************************
流淚為了風中的碎沙
為何問我一個快樂嗎
***********************************
若是悶極了 對鏡說話
多麼的孤單 也不必怕
***********************************
放我半天假 若未太清醒 再放半天假



這個星期很累。很累。

身心疲累那種。


一星期三晚進修真的不易捱。

知識資訊多得只能強行塞進腦內卻未能消化。

還未計工作以內及以外的腦力及體力付出。

我也不知為何無緣無故的把自己迫至如斯境地。


每天胡思亂想也令思緒達到一個瀕臨「短路」的邊緣。

時高漲時低落時自誇時自嘲像極思覺失調。


星期六半天工作更是把精神狀態推至極限。

多麼想關掉電話罷工半天一覺睡到下午才起床。

可惜,理智還是戰勝了睡意。


期待期待已久的半天假...



明天早上還約了朋友打籃球。

恐怕遲早暴斃見報。