10 3月, 2011

點答

即使係成年人,即使係一個文明嘅社會。

有好多尷尬嘅問題其實都唔知應該點答好。

又或者換個角度去睇,其實可能係唔應該問。


以下嘅情況已經唔係第一次見到、聽到。


響商場嘅廁所門口,多數都係男等女。

因為先天同後天兩方面,女性一般需時比較耐。

而男人好多時等完都唔會問點解。


今日響 IKEA 買嘢,有個老婆響廁所門口等咗好耐。

一見老公就即刻好大聲咁問:「個廁所去咁耐嘅?」

當然,周圍嘅人包括我都好自然咁一齊望住人哋個老公等答案。

結果個老公係無答個老婆之後拖住佢絕塵而去...


唔希望我將來有個咁趣緻嘅老婆...

09 3月, 2011

因愛成恨

呢一刻我響度諗:

如果響呢一刻遇到佢,佢會推我落去嗎 ... ?

08 3月, 2011

排名

由中學階段開始,啲人都會經常談論一個話題。

就係「家庭、工作、愛情 三樣嘢你會點排?」

不過我估唔到,我有啲舊同學到依家成三十幾歲人都仲響度諗緊或改變緊呢三樣嘢嘅排名。

一失戀,就話將「家庭、工作」排番響前面,話要點要點重新做人照顧家庭專注事業。

到遲啲一拍拖,咪又係打回原形。


我大約響中三左右已經定好咗呢三樣嘢嘅排名,而且咁多年來都一直無變過。


「家庭」呢樣嘢根本唔駛排,或者講係無得排。

仲有咩嘢係可以排響屋企人之前?


「工作」呢樣嘢又係唔駛排。

有咩人與人之間嘅關係係可以次要到排響一件死物嘅後面?

就算係「事業」都係咁話。


所以咁多年以嚟,我最緊張亦都係唯一需要緊張嘅,就只有「愛情」。


其實,根本,就無嘢要排...

07 3月, 2011

齋諗

個腦間中就會閃過一個諗法:

應該都係時候發奮做人喇!


之後我好快就會諗:

點解我要發奮做人?

我發奮做人係為其他人定係為自己?


之後諗下諗下,就會無咗件事。

呢個議題咁樣諗下諗下,就諗咗十幾年了...

06 3月, 2011

自虐

大部份人都有一點自虐基因,尤其係響愛情方面。

無論係單身時或者係相戀時,都總有一啲行為係包含自虐成分。


例如拍拖時你愛嘅人對你越差或者唔多著緊。

又例如對方根本同你無任何感情瓜葛自作多情暗戀對方。

自虐基因都會令你繼續樁個頭埋去直至泥足深陷。


我最近嘅自虐行為只有一個。

就係逢星期日晚睇無線嘅節目-《心有靈犀》...

05 3月, 2011

出走

最近又再浮現「出走」嘅念頭。


對上一次想「出走」,都應該係兩、三年前。

當時返香港無耐,事業同愛情都唔太順暢。


今次想「出走」,我諗係因為有個朋友過咗澳洲「體驗生活」。

見到佢講澳洲同貼澳洲嘅相,我又再次懷念呢個我曾幾可時已經淡忘咗地方。

我覺得我需要「放假」、我需要「自由」。


人就係咁,當無嘅時候就會恨有。


有一刻嘅衝動想掉低所有嘢一走了之。

但實際上係唔可能。


唯有希望可以盡量安排到假期返過去走一走抖抖氣...

04 3月, 2011

時辰未到

我家附近有一個宗教團體。

每逢週末或者節日,都會有大批信眾到來集會。


對於一個無宗教信仰嘅我嚟講,我係完全唔理解嘅。

我係完全唔理解嗰種行為,而唔係唔理解嗰種宗教嘅理念。


好多人嘅心靈都會依賴響某一個宗教上面。

求神問卜,自求多褔。

我唔反對亦唔覺得有咩問題,只要唔好騷擾到我就可以。


有時我會覺得「宗教信仰」同「報應」都係一樣。

「時辰」到未嘅問題啫。

03 3月, 2011

青蛙定王子

因為一單分手事件,就成為咗多份報卓雜誌嘅頭版或封面。


我冇追開呢單嘢。

但我只係好簡單咁諗。


與其慨嘆又一個灰姑娘夢碎,倒不如諗諗呢個世界有幾多個王子其實係青蛙...

02 3月, 2011

做乜諗嘢

唔知由幾時開始「多咗」呢個詞語成為咗好多人嘅口頭禪。

而且好多時我都係聽到人對住我講「你諗多咗喇你」。


其實我好少「諗多咗」,我諗嘢好多時都係諗到啱啱好。
(對我自己而言)

而且我更唔會「諗多咗」期望對方會對我有任何「諗多咗」嘅情況發生。


所以有時過後我真係會諗。

究竟係「我諗多咗」定「對方諗多咗我諗多咗」。

01 3月, 2011

無價無市

兩個互不相識嘅人要走埋一齊,始終要有「賣點」先可能吸引到對方。

不論外在抑或內在,不論大「賣」抑或細「賣」。

總之要有得「賣」。

局外人未必會明白個「賣點」響邊,所以你當係草時佢就當係寶。


當然,有「價」亦未必有「市」。

但若然連「價」都無,又點可能「賣得出」?


自問沒甚麼「賣點」。

問過身邊嘅異性朋友,佢哋都覺得我無咩可以「賣」。

但我偏偏又急於將自己「求售」。


假設我有「內在」,但個「外在」又吸引唔到人埋嚟望下我嘅「內在」,即係「有等於冇」。

正如一個再甜嘅橙但個表面係爛嘅我都未必會食一樣道理。


我唯一可以做嘅就係。

響唔型之中盡量扮型,響樣衰之中盡量唔太樣衰。


呢首歌其實真係好貼切。

歌名:好人
歌手:側田

作曲:Rob Lay(On Your Mark)
填詞:林夕
編曲:T.Lo
監製:雷頌德

若談樣子 不會叫好 不算最討好
但我的內在美 不夠味道 哪足以自豪
談為人 當然好 雙手也好抱
無奈獨有伴侶問前路
沒有想陪同鄰家男孩跳舞
唯獨當我師徒

人人親近我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多
人人鼓勵我 無人傾慕我
常常激勵別人盡情熱戀事後遺下我
像毒咒 無人愛我 別嚇我

並無自欺 所有老死 只配作知己
願意跟我細數戀愛挫折 抱住我會死
談完情 拖好手 都將我拋棄
從來沒理會我喜與悲
是那麼平凡仍可以來鬥氣
談情令我心死 由得我死

人人親近我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我
你管不到那麼多
天都不愛我 立心孤立我
平凡的人若提及情份便顯得不配麼
難道我看不到現況正是結果

由得我 無人爭奪我
無人關懷是誰大平賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多
天都不理我 令我想清楚
感情是來自由弱者所寫的悲歌
事實上為什麼不拍到拖 說穿了我不美 信我

28 2月, 2011

Mission Impossible

她說:『Don't ever look back. 2010年,我立下十個目標,最後tick了六個,算不錯了。你也試試吧,像時間囊,好玩的,不過指標要清晰,比如「早上跑步一小時,一周兩次」這種。』

尋晚,我定咗一個小小的目標。

「準時返工!」


結果...


第一天已宣告失敗...

27 2月, 2011

竹戰

好記得小學時作文寫「打麻雀」,老師糾正我正確寫法應該係「竹戰」。


由今年年初三開始,鍾意咗同屋企人打「大陸牌」。

齋碰唔準上、開槓即收錢。

人打唔食得一定要自摸。


「大陸牌」除咗可以打得快夠過癮之外,最好嘅就係「免傷和氣」。

因為冇咗上下家放牌扣牌互相磨擦嘅嗰個問題。


終於可以令到一響麻雀檯就嘈嘅屋企人打牌打得開開心心,一團和氣!

26 2月, 2011

反效果

響工作上,我好怕做錯嘢。

一來唔希望其他人覺得我廢,二來做得好都可以求自己一個心安。

不過好多時,越怕做錯嘢就越易做錯嘢。

越小心翼翼就越會睇漏眼。

越緊張就越做錯、越做錯就越緊張...


真係唔知幾時先克服到...

25 2月, 2011

舊地(三)- 鰂魚涌站

讀預科嘅時候,好熟識 鰂魚涌地鐵站。


熟識嘅原因,係因為我當時每日返學放學都要響呢個站度轉車。

知道邊條通道最短,知道企邊個位邊度門上車係會對正出口同扶手電梯。
(當年地下係冇畫定車門位嘅)

之後暗戀嘅女仔又係響鰂魚涌站轉車。

再之後個女朋友又係響鰂魚涌站上落車。

所以知道邊個位明等暗等人係最方便。


今日重遊舊地,好多回憶浮現。


嘗試搵番邊度門邊個企位上落,可惜出現了偏差。

有點黯然...

24 2月, 2011

大丸

「大丸」- 有幾多人仲記得呢個地方?


後生嘅一輩應該就唔會有咩印象了。

我除咗記得「大丸」響邊,亦都仲仍然好記得好細個嘅時候試過有一次響「大丸」嘅玩具部同媽咪走散然後喊到隻鬼咁。

到今時今日諗返嗰個情境都仍然歷歷在目會想喊。

呢啲就應該真係「童年陰影」了...


雖然「大丸」同「新大丸」都已經摺咗。

但依家啲紅色小巴「大丸」都仍然會掛住「大丸」個牌。

呢啲就真真正正係集體回憶了...


可惜,上網搵唔到「大丸」嘅相。

23 2月, 2011

隨機

最近成日諗,究竟 random 有幾 random?

即使係 random, 都總會有個 random 嘅 pattern 吧?

一有 pattern, 就唔係 random 啦!

咁即係,有冇 random?

22 2月, 2011

何必有我

最近坐交通工具時多咗留意身邊嘅人。

發現原來香港真係越來越多有精神病嘅人,講白啲就係癲嘅,完全係後天環境下做成。

但亦發現原來香港都唔少弱能人士,先天嘅,好慘。


我一直好抗拒有下一代嘅其中一個原因,就係無人可以「寫包單」我個小朋友先天會係 100% 正常嘅。

無論醫學幾咁昌明,都唔擔保得到。

生出嚟如果係四肢唔健全已經夠慘。

如果係腦袋有缺憾就更可憐。


我唔怕養唔起,亦唔怕唔識教。

我只怕係我一生佢出嚟我就註定害佢一世。


有冇睇過《何必有我》同《肥貓流浪記》?

睇完之後可能你都會同我一樣咁諗...

21 2月, 2011

兩個世界

睇微博,睇到以下呢一句說話。

"To the world you may be one person but to one person you may be the world"

驟眼讀完,好多人都會覺得呢句說話好有意思。

但對我嚟講,呢句說話實在太恐怖。

亦正正係我去完結上一段感情嘅背後原因。


當兩個人喺埋一齊之前,係各自來自兩個唔同嘅世界。

隨住感情慢慢增長,兩個人應該係會建立咗一個平衡嘅共同新世界。

又或者各自維持番原本嗰個世界。

但如果一段感情關係失衡,就會出現A停留響自己嘅世界,而B將A嘅世界視為自己唯一嘅世界。

即係一邊完全自我完全自由,另一邊就無晒自我完全迷失。


呢啲情況無論係發生響思想上或者係行為上最終都係會分手收場。


我仍然記得我上一次分手嘅理由:

「我無諗過我哋有將來,但你將我視為你嘅將來...」

20 2月, 2011

澳門

又再遊澳門,兩年內第三次。

今次比較特別,係同屋企人去。

亦都專程睇咗《水舞間》


好鍾意澳門呢個地方,可能係因為某啲地方好似我細個時候嘅香港;
有好多舊嘅嘢都保留到。

有寧靜嘅地段,有繁囂嘅地段。

地方細細,大部份我想去嘅地方都係響我嘅「步行範圍」之內。
(其他人係覺得要坐車嘅)


雖然每次去澳門都係行相同嘅地方,去相同嘅餐廳。

但總不覺得悶。

而且其實都仲有好多地方同食肆未去。


曾經問過公司嘅同事我哋條 team 係咪會派人過澳門駐守。

答案係「冇」。

如果將來真係有一個咁樣嘅職位,相信我一定會申請。


19 2月, 2011

擇偶條件

記得響中學階段,我定咗5個擇偶條件:

1/. 唔肥
2/. 唔醜樣
3/. 唔食煙
4/. 唔搽指甲油
5/. 唔著涼鞋(唔露腳指嘅鞋)

齋講外形嘅話,其實即係當年清純嘅 梁詠琪。

唔好問點解會出現 (4) 同 (5) 呢兩個奇怪條件。

偏好,無解。


事隔十幾廿年,其實我嘅擇偶條件都仍然都係差不多:

1/. 要瘦
2/. 順眼(最好係靚啦!)
3/. 唔食煙
4/. 唔整水晶甲(女性搽指甲油幾乎已經無得避免)
5/. 香港女仔


如果我堅守以上5點,我相信我有排都未有女朋友...