於晚上十二時發現有第三隻老鼠。究竟仲有幾多隻?我就o黎癲...
過去o既一個星期冇乜特別,主要都係飽住咁渡過。星期六至星期一,三日內打o左兩次邊爐,飽到嘔。星期六、日,兩日內食o左兩餐日本o野,爽。之後o個幾日都食得幾好幾開心,有雲吞牛腩麵、麥記做午餐,夜晚又出街食過梅菜扣肉飯、椒鹽雞扒,又煮下飯煲下湯咁,幾好。另外,最近愛上食 上海小籠包,幾乎日日食。買時已包好及雪藏,買返屋企蒸又得、煎又得,打邊爐或煮麵時放湯亦得,好好味。晚晚都飽住訓,好幸福。
今日山長水遠返去以前住 homestay 時住o左三年o既o個區去拜託一位 uncle 幫幫忙做一件事。叫人幫忙的確係一件好難開口兼尷尬o既事,尤其係其實唔太熟。好在 uncle 好人。三年冇返去呢個曾經住o左三年o既地區,坐番成日坐o既電車,行番成日行o既路,都冇乜感覺。仲急急腳咁走,因為落雨。
買o左個 Gas 爐 o黎打邊爐,好o野! 想買好耐o架喇。
麥兜:"Sh ~ ~ ~ ~ Sh ~ ~ ~ !"
問:你每日o係度做乜?答:唔知。問:點解會唔知?
答:唔知點解唔知。問:唔知點解唔知自己每日o係度做緊乜o既人係咩人?
答:廢人。問:點解係廢人?
答:因為只有廢人先會唔知點解唔知自己每日o係度做緊乜。問:咁廢人應該點做人?
答:應該唔好做人。問:即係咩?答:廢人應該死。
係復活蛋。
又有 Greek Easter Bread 食喇,好好味o架,自從幾年前食過之後立即愛上,跟住每年都買o黎食。 搽牛油,正!
Greece Easter 係比我o地o既 Easter 遲o既,所有到依家先賣,而且剩係 Easter 先有得賣。(廢話)多謝 妹子!p.s. 其實個味道好似港式牛油排包。
有o左呢把罐頭刀,我再唔會界親手。百幾蚊港紙,抵啦!!!已買。
問:今日晏晝食乜o野?答:海南雞飯。問:好味麼?
答:一早知唔好味。問:一早知唔好味又去食?
答:因為唔開心而又想開心番o的。問:有開心番o的麼?
答:梗有,如果唔係點會去食唔好食o既海南雞飯。問:食緊唔好食o既開心海南雞飯o既時間你諗到o的乜?
答:我o係度o徙緊米飯。
逃避、再逃避、不斷逃避...可以逃到幾多歲?我年紀已經唔細,而且睇怕我短期內都唔會死...
問:個 blog 係俾自己睇定俾人o地睇?
答:人o地。
問:點解要寫o野俾人o地睇?答:唔知。問:冇人o地o黎睇咁點?
答:摺o左佢。
今日去o左睇 樹熊、袋鼠、袋熊、海豹、小企鵝。(圖片後補)
沉迷網上世界、每日都花好多時間上網(鍾意上高登、鍾意上網識朋友、鍾意上網同人傾偈、鍾意玩 online game 等等)o既人,大慨都係寂寞的一群吧!即使你有家人、即使你有伴侶、即使你有朋友;你也會感到寂寞。
浪費時間很容易,善用時間卻很難。開個電台播下歌、上高登睇下 post、玩下三國志ⅩⅠ、睇下 download 番o黎o既電視節目...咁樣,好快就過o左十二個鐘;咁樣,好快就過o左一日;咁樣,好快就過o左一年;咁樣,好快就一世...咁樣樣,就浪費o左廿幾年o既時間;而且,似乎,會繼續浪費...
等緊睇《第二十五屆香港電影金像獎》,希望到時個網站生生性性。往年都好少睇金像獎,但今年特別想睇,因為我今年中o左電影毒,九成獲提名o既電影都睇o左。期待...
連續幾晚唔夠訓,得番半條命。
隨時隨地都可能訓著。
講完
趕緊o的死人 assignments,暫停寫 blog 兩天。